Kako da nas nađu ?

Kod izrade stranica posebnu pažnju posvećujemo SEO – optimizaciji (Search Engine Optimization – SEO), primjenom niza strategija čiji je krajnji cilj postizanje bolje pozicije u rezultatima pretraživanja  web stranice po određenim ključnim riječima na tražilicama (Google). Optimizacija je ključna za uspješnu promidžbu, i time igra veliku ulogu u posječenosti  i profitu vaše stranice.

Kralj je živ, živio kralj!!!

Oglašavanje na internetu je važno kako bi vaša stranica bila više  posjećena i pretvorila se u važan alat koji donese nove zainteresirane klijente. Dobro osmišljena stranica može donijeti brzo rezultate uz dobru AdWord kampanju, no da bi bila uspješna potrebno je proći proces prilagodbe svih taktika internetskog marketinga modelu kupovnog ciklusa Vašeg poduzeća i kreiranje dugoročno profitabilnog profila oglašavanja internetskog marketinga. Uz primjene taktika koje smo razvili tokom godina iskustva i Vašu minimalnu suradnju moguće je postići da stranica bude izvor novih potencijalnih klijenta.

Natjeramo Google da voli našu web stranicu

Ulaganje u Google AdWords danas je glavni dio marketinške promocije, a nezaobilazan u tvrtkama koje prodaju ostvaruju internetom.  Najveća prednost ovog oblika oglašavanja je ta što možete precizno odrediti željene ciljne skupine što uvelike snizuje cijenu Internet oglašavanja samim time što oglas ne dolazi do osoba koje to ne zanima. Bavimo se i upravljanjem Google AdWords kampanjama za oglašavanje tvrtki, pobrinut ćemo  se za cjelokupno oglašavanje u Google AdWords kampanjama,  kreiranjem Google AdWords računa i vrste reklamnih kampanja koji najviše odgovaraju postavljenim ciljevima.

Mogu li društvene mreže pomoći u prodaji ?

Marketing društvenih medija (SMM) odnosi se na proces privlačenja pozornosti putem društvenih medija i sučelja (Like & Share). Razvojem interneta, razvile su se i društvene mreže, besplatni online servisi koje omogućuju komunikaciju i povezivanje korisnika. Društveni mediji poput Facebook-a, YouTube-a, Twitter-a danas su postali toliko značajni da su neizostavan dio prezentacije i komunikacije tvrtke na internetu. Već danas korisnici traže pojmove preko društvenih mreža, ne samo na tražilicama. Profesionalno vođenje profila, pravilna filtracija informacija koje se objavljuju n društvenim mrežama uz kvalitetnu marketinšku kampanju daje odlične rezultate u relativno kratkom roku. Dugoročno osobe koje su se priklonile profilu ostaju i dalje potencijalni klijenti.